Thursday, September 22, 2011

Tagged Under:

Lalu apa efek nebusin..

By: Sutrisna Adi On: Thursday, September 22, 2011
  • Lan Berbagi
  • Ada sebuah faktor x yang ditemui, itupun setelah melakukan penelusuran dengan metakon ke balian.. Konon ada leluhur ane numitis ngelah piutang, dan onden mebayah. Mawinan ento keturunan ane jani setata nepuk jalan buntu tur membingungkan. Keturuanan ane jani sing nyidang pragat megegaean, karena selalu diganggu konsentrasi dan dibingungkan. Palingange kone. Nyen kaden ngae paling, nyen kaden ajak berurusan ne, sing ngerti be. Tapi atas dasar petunjuk jero dasaran, ada lah sebenuk upacara ane harus dilakukan. Nebusdin di Pura Dalem.

    Lalu apa efeknya? Bukankah saya ne enu tetep bingung? Tusing je meboya, tapi hal hal seperti ne perlu dipertakonkan dan buktiang. Apang tusing selalu larut jak masalah ane di luar nalar. Tapi sing taen nepuk bukti sejati. Bukankah dengan adanya bukti to akan memperkuat keyakinan? Naaa buat Tuhan, perbanyaklah bukti kebesaranmu, agar kita semakin yakin dan percaya. Makasi Tuhan...

    0 comments: